Cel mai important motiv pentru care oamenii își cumpără telefoane noi – Hacker
lun, Oct 29th, 2018

Cel mai important motiv pentru care oamenii își cumpără telefoane noi

Un studiu a constatat că oamenii sunt interesați mai mult de estetică atunci când decid să-și cumpere un telefon, decât de specificațiile dispozitivului. Acest aspect a fost pus pe locul doi, urmat de alți factori care le-au influențat alegerea.

Bineînțeles, asta nu înseamnă că toată lumea își alege telefonul în funcție de cât de arătos este, dar principiul s-a aplicat cu siguranță eșantionului din studiul cercetătorilor de la Universitatea din Sevilla și Universitatea Catolică de nord din Chile. Ei au intervievat aproximativ 390 de brazilieni și chilieni pentru a le determina comportamentul de cumpărători.

Aproximativ 76% din ei au spus că au folosit un telefon cu Android, în timp ce doar 21% au optat pentru iOS. Apoi le-au cerut participanților să evalueze dacă forma, culoarea sau designul au fost mai importante în alegerea telefonului.

Dintre variantele enumerate, forma a fost cel mai important element estetic ales de consumatori. De asemenea, cercetătorii au analizat studii anterioare cu privire la modul în care designul și aspectul influențează achizițiile smartphone-urilor.

„Cu cât este mai atractivă imaginea și designul telefonului, cu atât este mai puternică relația emoțională pe care consumatorii o vor avea cu produsul, fapt care are o influență clară asupra deciziei de cumpărare”, potrivit unei declarații a Universității din Sevilla.

Cu alte cuvinte, designul telefonului este principalul factor în decizia consumatorilor, iar cea mai importantă caracteristică estetică este forma acestuia. Și așa cum am văzut în ultima perioadă, opinia generală legată de forma ideală a smartphone-urilor este cu cât mai mare, cu atât mai bine.

sursa playtech.ro

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved